زندگی زیباست
خاطرات ؛بودن، هستن و شدن آرتمیس 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیباست و آدرس zendegi.zibast.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


[ شنبه 10 خرداد 1393 ] [ 23:3 ] [ آرتمیس ]

 

مانیکور روزنامه ای

 

 


آخرین مدل مانیکور که خودتان هم میتوانید انجام دهید و احتیاجی به رفتن سالن زیبایی ندارید مانیکور روز نامه ای است.

 


وسائل مورد نیاز شما عبارتند از :
  • لاک سفید یا خاکستری خیلی روشن
  • روزنامه
  • الکل
  •  
  • لاک بیرنگ

دستورالعمل آن به ترتیب زیر است :

 

 


1- لاک سفید یا خاکستری روشن را روی ناخن ها بمالید و اجازه دهید تا کاملأ خشک شوند.

2- در یک ظرف خیلی کوچک مثل در بطری آب الکل بریزید و ناخن هایتان را در آن فرو کنید و سه ثانیه صبر کرده بیرون بیاورید.

3- یک تکه کاغذ روزنامه را که از قبل بریده اید روی ناخن تان بچسبانید و پانزده ثانیه صبر کنید.

4- کاغذ روزنامه را از روی ناخن بردارید تا نقش نوشته های آنرا روی ناخن ببینید اگر درست نیفتاده بود با پنبه آغشته به الکل به آرامی روی ناخن را پاک کنید و دوباره یک تکه دیگر روزنامه را روی ناخن قرار دهید.

5- این کار را یکی یکی بر روی همه ناخن هایتان انجام دهید سپس روی آنها را لاک بیرنگ بزنید وقتی که خشک شد دستهایتان را بشویید تا اگر چیزی اضافه در اطراف ناخن ها باقی مانده تمیز بشود.


 


موضوعات مرتبط: خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: مانیکور روزنامه ای,
[ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ] [ 8:42 ] [ آرتمیس ]

 

مدل موی گوجه ای

اینجا می خوام یک مدل موی فوق العاده آسان و سریع رو بهتون یاد بدم.

اول موهاتون رو با یک برس نامرتب و ژولیده کنید.

 

 

بعد موها رو در بالای سر به شکل دم اسبی ببندید.

 


حالا انتهای دم اسبی را بگیرید موها رو دور انگشتتون

ببیچید تا به شکل یک گوجه یا نون همبرگر در بیاد.



بعد با سنجاق محکمش کنید

 

حالا دو طرف موها رو یکم بیرون بکشید

باتافت مدل موهاتون را ثابت کنید

 

با استفاده از یک تاج یا گل سر میتونین این مدل موی زیبا رو بانمک تر کنید.

 



 

امیدوارم بهره کافی را برده باشید

 

 

 


موضوعات مرتبط: خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: مدل موی گوجه ای,
[ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ] [ 8:32 ] [ آرتمیس ]

 

این سوالات را حتما از خواستگارتان بپرسید

 


 

خجالت نکشید؛ پرسیدن یکسری مسائل و روشن کردن تکلیف خیلی چیزها قبل از ازدواج، می تواند تا حدودی آینده زندگی مشترک تان را تضمین کند. مطرح نکردن سؤال های اساسی، اشتباهی است که خیلی از افراد در دوره نامزدی می کنند.

بیشتر آنها گمان می کنند به اندازه کافی یکدیگر را می شناسند و آنقدر ذهن و اهداف شان به هم نزدیک است که دیگر نباید چنین پرسش هایی را مطرح کنند؛ و همین تصور اشتباه است که تنها بعد از گذشت مدت کوتاهی از تشکیل زندگی، این تازه عروس و دامادها را به دردسر می اندازد. خیلی از طلاق های زودهنگام، تنها به دلیل این اتفاق می افتد که زن و شوهرها بعد از زندگی زیر یک سقف، می فهمند چقدر با هم فاصله دارند و چه چیزهای متفاوتی از زندگی شان می خواهند؛ پس فکر هایتان را بکنید که چه موضوعاتی در زندگی شما نقش حیاتی دارد و نبودن چه چیزهایی باعث می شود از همسر و زندگی مشترک تان ناامید شوید؟ به همه این موضوعات خوب فکر کنید و وقتی افکارتان را سر و سامان دادید، آن را با خواستگار تان بدون رودربایستی درمیان بگذارید و بعد تصمیم نهایی را بگیرید.

آسان​ترین سوال را اول بپرسید

این آسان ترین سؤالی است که می توانید از همسر آینده تان بپرسید. بیان کردن علایق و سرگرمی ها کار سختی نیست. اینکه چقدر اهل سفر است، وقت بیکاری اش را چطور می گذراند و چه سبک موسیقی ای گوش می کند یا خیلی از سؤال های دیگر، می تواند یک دید کلی نسبت به این خواستگار به شما بدهد البته این تنها قدم اول است.

در دوره نامزدی می توانید قدم بلند تری بردارید و ببینید که چقدر پاسخ هایی که گفته را در زندگی اش پیاده می کند. گاهی افراد علایقی دارند و خیلی راحت و با اشتیاق در مورد شان صحبت می کنند اما آنچه واقعا در زندگی شان توانایی انجامش را دارند، یک دنیا با آنچه در ذهن دارند تفاوت دارد پس اگر چنین تفاوتی را دیدید، زیاد شوکه نشوید.

پول​پرست نباشید اما...

سؤال کردن در مورد موضوعات مالی، به معنای پول پرست بودن شما نیست. هرقدر هم که آسان گیر باشید، باید دید دقیقی نسبت به شرایطی که قرار است واردش شوید داشته باشید. در مورد کاری که انجام می دهد، پس اندازی که دارد و زندگی ای که از عهده اداره کردنش برمی آید از او سؤال کنید. این سؤال ها برای آن نیست که بدانید چقدر پول دارد و طبق این موضوع در موردش ارزش گذاری کنید برعکس. میزان پول خواستگار شما یکی از کم اهمیت ترین موضوعات است. اما اینکه او چقدر توانایی انجام کار های بزرگ را دارد و چقدر توانایی و استعداد بهتر کردن سبک زندگی اش را دارد مهم است، شاید او همه ثروتش را در کسری از ثانیه از دست بدهد ولی شما باید به این موضوع توجه کنید که او چقدر هوش مالی دارد و می تواند فرصت های جدید را برای خودش ایجاد کند.

در مقابل آینه چه جور آدمی است؟

از او بخواهید خودش را برایتان شرح دهد. اینکه او خود را چطور می بیند و چه تصوری نسبت به خودش دارد، موضوعی است که در همه مراحل زندگی شما می تواند تاثیر گذار باشد. از او بپرسید که ۵ سال بعد خود را کجا می بیند. با این سؤال او می تواند برنامه هایش در زمینه های تحصیلی، شغلی، مالی و... را برای شما توضیح دهد. البته زیاد هم زودباور نباشید و وقتی بلند پروازانه در مورد آینده حرف می زند، از او بپرسید که چه مقدماتی را برای این موفقیت چیده و از چه راه هایی می خواهد به اهدافش برسد. نگاهی به وضعیت زندگی کنونی او هم می تواند تا حدودی درست بودن ادعاهایش را برای شما اثبات کند.

اگر او یک مرد ۳۵ ساله است که هیچ پس اندازی ندارد و در شغلش هم پیشرفت خاصی نکرده، نمی توانید انتظار داشته باشید که ظرف ۵ سال، به یک پروفسور یا به یک مدیر ارشد در کارش تبدیل شود. بعد از جمع آوری داده هایتان، سعی کنید آن را با واقعیت موجود کنار هم بگذارید و بعد نتیجه گیری کنید. شاید او واقعا توانایی رسیدن به تمام چیزهایی که می گوید را داشته باشد.

در این مورد باید توافق کامل داشته باشید

در مورد زمان ازدواج و تمامی مراسم هایی که قرار است برگزار شود سؤال کنید. مهم نیست که شما به دنبال گرفتن جشن عروسی باشید یا نه و چندان اهمیت ندارد که چقدر از نظر مالی کم توقع و آسان گیر باشید بلکه تنها چیزی که در این مرحله اهمیت دارد، توافق های دقیق شما در مورد این موضوعات است. شاید در عالم مجردی خیلی موضوعات برای شما بی اهمیت باشد اما مطمئن باشید که با نزدیک شدن به آخرین روزهای این دوره، موضوعات تازه ای برایتان اهمیت پیدا می کند؛ موضوعاتی که اگر همین حالا به آنها توجه نکنید، دلیل خیلی از بحث های بیهوده میانتان می شود.

خانواده اش را کشف کنید

وضعیت خانوادگی یکدیگر را نادیده نگیرید. خیلی از افراد فکر می کنند که بعد از ازدواج به یک جزیره وارد می شوند و تنها چیزی که باعث خوشبختی شان می شود، عشق به یکدیگر است. اگر شما هم از این دسته آدم ها هستید، سخت در اشتباهید. شرایط مذهبی و عقیدتی خانواده خود و او را درنظر بگیرید. نیازی نیست که دقیقا مثل هم باشید اما به این فکر کنید که خانواده هایتان چقدر توانایی پذیرش تفاوت ها را دارند. از طرف دیگر، آیا رفتارهای خوستگارتان یا خانواده اش، با اصولی که شما در ذهن دارید مغایرت دارد؟ این مسائل تنها در آینده ارتباط شما تاثیر نمی گذارد. سبک و سیاقی که عروسی و دیگر مراسم قبل از ازدواج برگزار می شود، سبک مهمانی هایی که باید در آن شرکت کنید و نوع آدم هایی که قرار است با آنها معاشرت کنید و ... همگی تحت تأثیر این موضوع قرار دارند.

شاید فکر کنید که با گذشتن از خیلی چیز ها می توانید عشق تان را حفظ کنید اما باور کنید شما نمی توانید تا آخر عمر از اصولی که پیش از این برایتان اهمیت داشته صرف نظر کنید. گمان نکنید که همه این موارد را می توانید خودتان کشف کنید. گاهی لازم است مسائلی را با همسرتان مطرح کنید و بعد از گرفتن پاسخ قطعی، تصمیم تان را بگیرید.

این را به آینده موکول نکنید

ارتباط زناشویی موضوعی نیست که بعد از ازدواج بخواهید در موردش صحبت کنید. قبل از زندگی زیر یک سقف، باید اطلاعاتی در مورد این ارتباط داشته باشید و تا حدودی به انتظارات تان در این مورد آگاه باشید. کلاس های مشاوره قبل از ازدواج بهترین کمک برای شما هستند. فهمیدن اینکه مزاج شما و همسرتان تا چه حد شبیه به هم است و شباهت شما در این مورد تا چه حد می تواند رضایت شما را از یک زندگی مشترک مشخص کند، موضوع بی اهمیتی نیست. آمارها را فراموش نکنید. بررسی ها می گوید بیش از ۶۰ درصد جدایی ها به دلیل نارضایتی از رابطه زناشویی اتفاق می افتد. پس این زنگ خطر را جدی بگیرید و وقتی مطمئن شدید که او براساس دلایلی که در بالا گفتیم مرد زندگی شماست، به این گزینه آخر هم فکر کنید و بعد در مورد تشکیل یک زندگی تصمیم بگیرید.

زندگی را فلش​بک بزنید

سعی کنید او را همان طور که هست بشناسید. برای خیلی از افراد، گذشته همسرشان اهمیتی ندارد و آنها معتقدند رفتار و سبک زندگی او در آینده است که زندگی را می سازد. اگر شما جزو این دسته از افراد نیستید یا در گوشه ای پنهان از دلتان، نگران زندگی گذشته همسران هستید، این موضوع را جدی بگیرید. مسائلی را که برایتان اهمیت دارد، بپرسید و به او گوشزد کنید که فهمیدن این موضوعات برایتان بیش از حد مهم است. او را به عنوان تنها منبع اطلاعات تان انتخاب نکنید. دوستان، محل تحصیل، اعضای فامیل و ... از گزینه هایی هستند که می توانند در شناخت بیشتر به شما کمک کنند، مثل یک کارآگاه رفتار نکنید و همه را به جان هم نیندازید. بلکه از دل خاطرات، عکس ها و گفت وگو های عادی سعی کنید در موردش اطلاعاتی را کسب کنید.

 

 


موضوعات مرتبط: خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: این سوالات را حتما از خواستگارتان بپرسید,
[ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ] [ 8:12 ] [ آرتمیس ]

 

با شوهرم چگونه رفتار کنم؟

شوهر داری آدابی دارد. فوت و فنها، و باید و نبایدهایی دارد که از قدیم مادران سعی

می کردند آن را به دختران خود بیاموزند تا ایشان را با رعایت آن آداب خوشبخت کنند.

زیرا زنان همواره این نکته را درک کرده اند که سعادتشان بستگی به میزان مطلوبیت و

محبوبیتشان در خانه ی شوهر دارد. این قانونی نیست که با گذر از مرحله سنتی به

مرحله مدرنیته تغییر کرده باشد. تا بوده همین بوده تا هست همین باشد. البته این

آداب در زعم هر کسی می تواند با دیگری فرق داشته باشد . اما با این وجود، امری

نسبی و سلیقه ای نیست. بلکه درست و غلطی دارد که در کتابهای اخلاقی و کتب

دینی به آن اشاره شده است. اگر بخواهیم اهم آداب شوهر داری را خلاصه کنیم به

شرح زیر در خواهد آمد: مردها هم مثل زنان به محبت احتیاج دارند: هر چند طور

دیگری تظاهر کنند! اما شکل محبت به مردها با شکل محبت به زنها تا حدودی

متفاوت است. مردها دوست دارند خدماتی را که به همسرانشان ارائه می کنند دیده

شود و به خاطر آن مورد قدردانی و تحسین واقع شوند. وقتی مردی احساس کند

ارزش او آنطور که هست درک نشده ،از زندگی فاصله می گیرد اگر چه این فاصله فقط

عاطفی باشد. هر مردی در زندگی با زنان به دنبال آرامش است: لذا الفبای آداب

شوهر داری ، فراهم کردن شرایطی است که آرامش را به وجود آورد مثل خوشرویی .

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند : برای زن روا نیست که خشمگینانه به شوهرش بنگرد.(

وسائل الشیعه ج ٢٠) تهیه ی غذایی مطلوب ، برخورد شایسته در هنگام ورود مرد،

پرهیز از بدکلامی و نشان دادن نارضایتی، و براوردن میل جنسی وی مطابق میلش :

یعنی تمام آرامش مورد نیاز مرد. چنانچه زنی این چیز ها را رعایت کرد حتی اگر

محبوب مرد نباشد باز هم خوشبخت خواهد شد. زیرا مردها در دراز مدت ارزش داشتن

چنین جای دنجی را درک خواهند کرد و آن را به هر جای دیگری در این دنیا ترجیح

خواهند داد. لذا یکی از راههای برگرداندن مردها به زندگی فراهم کردن همین آرامش

است اما انجام این کارهای به ظاهر ساده برای زنی که خودش آرامش ندارد بسیار

سخت خواهد بود. هر زنی باید این توانایی را داشته باشد که عشق و محبت اولیه را

زنده نگه دارد و آن را با بدرفتاری از بین نبرد: مخالفت و جدل کردن، محبت زداست. از

بین رفتن محبت بین زن و شوهرها بیش از آنکه به ضرر مردها باشد به ضرر زنهاست.

به همین جهت زنان ملزم به رعایت بیشتری هستند. زن زیرک، زنی است که عشق و

محبت همسرش را فدای کاسه و کوزه ی زندگی نکند و قدر محبت را بداند. اگر می

خواهید میزان زنانگی یک زن را درک کنید ببینید در زندگی او رعایت چه چیزی در

اولویت است. زنی که رعایت نظافت، تجملات زندگی، و … را در اولویت قرار دهد

زندگی را می بازد. زیرکی از آداب طلایی در شوهر داری است: همین زیرکی گاهی

باعث می شود، خانم از یک خواسته ی خود بگذرد تا به نتیجه ی بهتری در دراز مدت

برسد. مثلا چنانچه مردی با همسرش برای به کرسی نشاندن حرف خود درافتاد،

زیرکی آن است که زن بگذارد او برنده شود. احساس بازنده بودن و شکست خوردن

برای تمام مردان تلخ و تحریک کننده است. مردی که با همسرش در می افتد و او را

مثل مردها سخت و مقاوم می یابد تا زمانی که بر وی غلبه نکند، محبت و دلسوزی

خودرا نسبت به او احساس نخواهد کرد. یک زن مجهز به سلاح عاطفه است اصلا

نباید مردانه رفتار کند تا مثل یک مرد در دعوای مردانه با او سرسختانه رفتار شود. هر

زنی باید همسرش را به تمام نزدیکانش ترجیح دهد و مرد باید از این بابت مطمئن

باشد. یکی از بدترین و غیر معقول ترین کاری که برخی از زنها انجام می دهند این

است که همسرشان را در مقابل خانواده ی خود سرافکنده می کنند. این حق هر

مردی است که همسرش او را قبول داشته باشد و از او حرف شنوی داشته باشد.

هیچ گاه به صلاح زنان نیست که همسر خود را در مقابل خانواده خود قرار دهند و بدتر

آنکه در این میدان به طرفداری از خانواده خود درآیند اگر بخواهیم آداب شوهر داری را

در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم آداب شوهر داری یعنی رفتار کردن به میل و

خواست شوهر تا حد ممکن ،زیرا قرار است محبت او نتیجه شود چه بسا زنانی که به

بهانه طلاق چنین کاری کرده اند اما بعدا از طلاق هم منصرف شده اند. تنها با این

اقدامشان یک کدورت آزار دهنده باقی گذاشته اند. لذا اگر شرایطی پیش آمد که پدر و

همسر یک زن در مقابل هم قرار گرفتند بهتر و منطقی تر این است که زن از

همسرش حمایت کند. هر زنی باید با آراستگی همیشه میل جنسی همسرش را

نسبت به خودش زنده نگه دارد و نقش رضایت جنسی را در رضایت مرد از زندگی درک

کند. این از حماقت است که یک زن بعد از چند سال زندگی ، چنان در بچه داری ،

خانه داری، یا انجام کارهای شغلی گم شود که فرسنگها با دلبری و دلربایی فاصله

پیدا کند. به هر حال این از مهمترین آداب شوهر داری است که با توجه به تفاوتهای

مردان و زنان در ادراکهای عاطفی، جنسی و … اهمیت آن بیشتر روشن خواهد شد.

در کلام آخر اگر بخواهیم آداب شوهر داری را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم

آداب شوهر داری یعنی رفتار کردن به میل و خواست شوهر تا حد ممکن ،زیرا قرار

است محبت او نتیجه شود. و اگر غیر از این منظور بود وضع فرق می کرد. مسلما

چنانچه بخواهیم برای یک عمر محبوب کسی باشیم باید به خواست و رضایت او عمل

کنیم.

 


موضوعات مرتبط: خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: با شوهرم چگونه رفتار کنم؟,
[ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ] [ 7:51 ] [ آرتمیس ]

 

مردان هم قلب دارن


مردان هم قلب دارن

فقط صدایشان، یواش تر از صدای قلب یک زن است!


مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!


شاید ندیده باشی؛ اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب

میکنند!


هر وقت زن بودنت را میبینم؛ سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر

میکنم تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !


مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ...


نه بخاطر زورِ بازوها

 


موضوعات مرتبط: روز نوشت، خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: مردان هم قلب دارن,
[ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ] [ 6:58 ] [ آرتمیس ]

 

برای خانم های ارزشمند...


 

(سه چيز-كه زن به آن احتياج دارد):

١-آغوشي كه از قلب و با محبت باشه

٢-حرفي زيبا كه انگيزه هاش را بالا ببره

٣-وقتي داشته باشه براي استراحت و تجديد قوا


(سه چيز -زن را ميكشد):

١-زني بر او ارجحيت داشته باشد

٢-داغون شدن آيند ه اش

٣-رفتن پدر و مادر و فرزندش


(سه چيز-زن به آن افتخار ميكند):

١-زيباييش

٢-اصل و نسبش

٣-كارنامه و مقام اجتماعيش

 

(سه چيز- يك زن را مانند ملكه ميسازد):

١-وقتي كه پول در دستهاش باشه

٢-وقتي كه لباس سفيد عروسي ميپوشه براي داماد

٣-وقتي كه اولين بچش به دنيا مياد و براي اولين بار مادر ميشه.


(سه چيز-زن را به گريه مياندازد):

١-حرفي كه جريحه دارش كند

٢-از دست دادن كسي كه دوستش داره

٣-مرور كردن خاطره هايي كه خوشحال كننده بوده براش و حالا از

دستش داده


(سه -حالتِ زن كه اخطار به ديگران به حساب ميآيد و ديگران را ميترساند و تعجب ميكنند):

١-سكوتش

٢-جرأت آنيَش

٣-سرد شدنش در يك آن


(یک چيز-راز زن را فاش ميكند):

نوع نگاه كردنش


(سه چيز-زن را وادار ميكند كه از زندگي شخصي برود بدون برگشت):

١-خيانت

٢-نا اميد و ضربه به او زدن

٣-عدم وجود امنيت


زن (قوت تحملي)را دارد كه مرد را شگفت زده ميكند!

سختيها را تحمل ميكند...

و غم و اندوهي را تحمل ميكند كه با خود خوشبختي و عشق به همراه دارد...

ميخندد وقتي كه ميخواهد جيغ و فرياد بزند!

ترانه ميخواند وقتي ميخواهد گريه كند!

گريه ميكند وقتي كه خوشحال است!

و ميخندد وقتي كه ميترسد!

عشقش بدون شرط است!

ولي......يك رفتار بد دارد؛ و آن اين است كه او ارزش خود را در نزد ديگران

نميداند!

 

 


موضوعات مرتبط: خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: برای خانم های ارزشمند, , , ,
[ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ] [ 6:30 ] [ آرتمیس ]

 

شخصیت شناسی زنان

تیپ شخصیتی و مجموعه رفتاری خواهر و باکره آسیب ناپذیر ( ایزد بانو آرتمیس یونانی)

 

 

 

 

 

 

آرتمیس تیپ شخصیتی جنگاوری - شکارچی - ماه -هدفگرای بی منطق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آسیب ناپذیر

 

 

 


 

 این تیپ شخصیتی ،‌ مستقل و هدف گذارند ، از هر راهی برای رسیدن به هدفشون استفاده می کنند چه منطقی و چه غیر منطقی ، حتی زمانی برای رسیدن به یک هدفی که ممکنه از نظر دیگران و بعضا از نظر خودشون پوچ و مسخره باشه از خیلی چیزای باارزششون  هم می گذرند.

 

 

 

 



 

 

 

 

 

برای این افراد هدف وسیله رو توجیه می کنه.

 

 

 



 

 

 

 

 

  این افراد دوست دارند آزاد و مستقل و یله و رها باشند و هیچ کس در هیچ موردی و هیچ جا جلوی آزادی عملشونو نگیره ، برای همین اگر کسی در این زمینه محدودشون کنه باهاش می جنگند و به راحتی میتونند اون رو نابود کنند ، حتی به قیمت نابودی خودشون .

 

 

 


 

 

آنهاعاشق طبیعت بکر و دست نخورده هستند و تو طبیعت انگار تو خودشونند .

 

 

 

 

 


آنها عاشق ورزش اند و تو مدرسه همیشه از ورزش نمره ٢٠ میارند .

 


 

 

 

عاشق دویدن و ورزش دو هستند . مدرک تحصیلی براشون خیلی اهمیت نداره .

 

 

 

 


 

 

 

اکثراً لباسهای ورزشی و اسپرت و نخی می پوشند ، و توی این لباس ها یه عالمه احساس راحتی و آزادی می کنند و خیلی فرمال رسمی پوش نیستند .

 

 

 


 

 

وقتی کفش پاشنه بلند می پوشند واقعا خنده دار می شوند و مثل کلاغ راه می روند و بعدش هم قیافشون دیدنیه وقتی میفهمند که چه بلایی سر پاهاشون که ابزار و وسیلۀ اصلی و مهمترین عضو جنگ گریزشونه آوردند .

 

 

 

اینگونه افراد از زنهای ضعیف متنفر بوده ، ولیکن طرفدار آنها هستند ، و همیشه حق را به آنها می دهند البته در برابر مردان .


 

نمونه بارز این مسئله رو در رانندگی میشه دید،خانمهایی که خودشون از رانندگی خانمها ایراد می گیرند ولی وقتی یه آقا از رانندگی خانمها ایراد میگیره جفت پا میرن تو صورتش!

 

 

 

 

 

 

از چزوندن و لجبازی با مردها و به اصطلاح حال اونها رو گرفتن، کل کل کردن و روشون رو کم کردن لذت می برند .

 

 

 

 

آنها همیشه مجرد می مانند و به ندرت تن به ازدواج می دهند و تعهدات زناشویی برای آنها حکم زندان را دارد .


 ازدواج از نظر این افراد یعنی !!!!


 

به فعالیتهای اجتماعی بسیار اهمیت داده و کار بیرون از خانه را به کار خانه ترجیح می دهند ، برای همین هم تن به ازدواج و تعهدات زناشویی نمی دهند .

 

بیشتر به سمت کارهای منجی گرایانه و کمک به دیگران کشیده می شوند مثل مامایی ، مددکار اجتماعی وخانمهایی که رانندگی ماشینهای سنگین را انتخاب می کنند و  ...


 

 

 

فرزندان این افراد اکثرا مستقل بوده و ایشان فرزندانشان را اینگونه به بار می آورند و تمام کارهای خودشون رو خودشون انجام می دهند.

 

 

 

 


 

این تیپ شخصیتی ، ناجی دیگران بوده و از این جایگاه  افراد دلسوز ، حامی و مهربانی شناخته می شوند ولی همچنان افراد محکم و انعطاف ناپذیر و زبر و خشنی هستند .

 

 

 


موضوعات مرتبط: خواندنی ها ( انرژی مثبت و روان شناسی )، خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: شخصیت شناسی زنان,
[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1393 ] [ 18:54 ] [ آرتمیس ]
[ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ] [ 13:54 ] [ آرتمیس ]

بزرگترین راز زنان جذاب ( زنان بخوانند)



زنان باهوش : به احساس خود اهمیت می دهند و خود را بسیار دوست دارند و برای خود احترام قائلند و نقش قربانی را در رابطه بازی نمی کنند.

_________________


http://www.razhavaniazha.com/

گوش کنید... دکتر هلاکویی هست. همین.






موضوعات مرتبط: خانومانه _ ورود اقایان ممنوع، ،
برچسب‌ها: بزرگترین راز زنان جذاب ( زنان بخوانند) ,
[ چهار شنبه 9 فروردين 1393 ] [ 12:24 ] [ آرتمیس ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

چو جانان نباشد تن من مباد................ درود بر همه دوستان فرهیخته و فهیمم. با تخلص آرتمیس در خدمت شمام شاعر و نویسنده و پژوهشگر و نقاش و حقوق دان هستم این وبلاگ را برای این ساختم تا هر چه می خواهد دل تنگم در جایی ثبت کنم بلکه رد پایی باشد برای نشاط و آرامش و ریکاوری خودم و دوست دارانم در روزها و لحظه های سخت زندگی . چیزی شبیه حیاط خلوتی دوستانه به زودی بخشی مختص مشاوره حقوقی نیز در وبلاگم راه اندازی خواهم نمود تا درخدمت عزیزان نیازمند باشم و بدین طریق زکات دانش خویش را به بهترین وجه ممکن ادا نمایم. سپاسگذارم *****حضورتون خیر مقدم و لبریز عشق*** ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ █████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ مرا اینگونه باور کن: کمی تنها ،کمی بی کس,،کمی از یادها رفته خدا هم ترک ما کرده.... نمیدانم مرا آیا گناهی است؟ که شاید هم به جرم آن،غریبی و جدایی است مرا اینگونه باور کن...... ______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥ ____________♥♥ __________♥♥♥ _________♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥ ________♥♥♥♥♥♥♥♥ __________♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥ _________♥♥♥♥ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ ஜ۩۞۩ஜ imanஜ۩۞۩ஜ .. ღ ღ ღ... I Love you .I Love you ...I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love
آرشيو مطالب
دی 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 فروردين 1392
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 42473
تعداد مطالب : 411
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1